среда, 18 февраля 2015 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …
- потреби учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки, кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей; учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок;
- кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні.; учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий